Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Αν ήξερα τι δύναμη κρύβει η επιμονή....μου!





Αν είχε βγει μερικά χρόνια νωρίτερα αυτό το τραγούδι, σίγουρα θα του το αφιέρωνα. Αυτή η επιμονή του ήταν που με τράβηξε κοντά του και η σταθερή ατάκα του «όλα θα γίνουν» ήταν που με γέμιζε δύναμη στα δύσκολα και μου έδινε την δύναμη να σταθώ δίπλα του στο άγνωστο.
...Ώσπου ανακάλυψα απότομα, πως η σιγουριά του προέρχονταν από την αδιαφορία του και όχι από την επιμονή του στην αγάπη μας και εγώ άρχισα ξαφνικά να βουλιάζω…
Στη διάρκεια λοιπόν αυτής της βουτιάς θανάτου, άρχισα να παρατηρώ την δική μου δύναμη, την δική μου επιμονή. Τα προβλήματα που προκάλεσε η αιφνίδια εξαφάνιση του συνεχίζουν και με τον καιρό διογκώνονται, αλλά είμαι αποφασισμένη να τα αντιμετωπίσω, ασπίδα μπροστά στο γιό μου.
Ναι, πλέον μπορώ να κοιτάζω στον καθρέφτη και να λέω λέω πιστικά στο είδωλο μου «όλα θα γίνουν» και ας φαίνεται εγωϊστικό,  αυτό μου δίνει τη δύναμη που χρειάζομαι, ενώ  το χαμόγελο του γιου  μου, επιβεβαιώνει την επιλογές και τις αποφάσεις μου .
Ίσως κάποτε,  ένας  ώμος να αντικαταστήσει το ντουβάρι, που γέρνω για να κλάψω τις στιγμές που στοιβάζονται ανελέητα τα προβλήματα, αλλά δύναμη θα αντλήσω μόνο από την τύπισσα εκεί απέναντι στον καθρέφτη που με κοιτάει επίμονα!
 Όλα θα γίνουν, αρκεί να το πιστέψω και να το πω εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου